De vorbă cu unul dintre co-fondatorii LifeBox, câștigător la Startarium PitchDay 2017

LifeBox s-a clasat pe locul 2 la Startarium PitchDay 2017 și a câștigat 20.000 de euro, motivația de a participa la competiție fiind dorința fondatorilor de a se extinde în alte 7 orașe, de a lansa meniul pentru copii și de a se putea implica în reciclarea cutiilor folosite.

LifeBox este un serviciu de food-delivery care oferă clienților mesele necesare unei zile întregi, autodefinit de fondatori ca o pledoarie pentru stil de viață sănătos. Am stat de vorbă cu Radu Bălăceanu, co-fondator, să aflăm mai multe despre acest business și despre cum i-a ajutat participarea la competiție.

Ce ar trebui să rețină cineva despre LifeBox?

Este un business cu suflet, care își propune să transforme dieta într-un stil de viață sănătos.

Ce a fost Lifebox înainte și ce e după PitchDay? Unde te vezi peste 1 an?

După ce am participat la Startarium PitchDay, am obținut validarea business-ului de către oameni care și-au dat seama de potențialul nostru și care au apreciat realizările de până acum. LifeBox s-a transformat dintr-un business cunoscut doar de către noi și de către clienții noștri într-unul cunoscut și de ecosistemul Startarium.

Ca planuri de viitor, ne dorim să ajungem în top 7 orașe din România până la sfârșitul anului 2018.

Ce crezi că te-a adus pe scena și podiumul Startarium PitchDay?

Pe scena Startarium PitchDay ne-a propulsat munca depusă de echipa LifeBox. Avem o echipă tânără, cu un core care a fost lângă noi de la început. Alexandru Prăjișteanu, Mădălina Mihai și Alexandru Cirtu sunt colegii care au muncit cot la cot cu noi, fondatorii, pentru ca LifeBox să ajungă la nivelul la care a ajuns astăzi.

Cum te-ai pregătit pentru pitch?

Am avut emoții foarte mari pentru că nu sunt obișnuit să învăț un text și prefer să vorbesc liber, dar în cele 3 minute, dacă nu ai un pitch care să treacă prin toți pașii care se punctează, șansele să ieși pe podium scad semnificativ. Timp de două săptămâni am lucrat la pitch și prezentare, pe care am modificat-o radical cu o zi înainte de finală. În duminica de dinaintea evenimentului am repetat pe parcursul întregii zile pitch-ul până când “aproape” l-am învățat, după care am plecat la protest în Piața Victoriei.

Care e sfatul tău pentru cineva care s-ar afla pe scena finalei și de ce ar trebui cineva să participe la competiție?

Repetă ce urmează să spui, închide ochii și gândește-te că ești pe scenă, exersează împreună cu colegii și pune-ți toate întrebările incomode pe care le poți primi de la juriu pentru a fi pregătit.

Cred că această competiție este o experiență unică, care te va scoate din zona de confort, ceea ce te va îndemna să te descoperi și să îți descoperi business-ul.

Care a fost cea mai mare provocare cu care te-ai confruntat ca antreprenor?

Lipsa somnului, în contextul în care 3 luni de zile am fost co-fondator și dishwasher.

Un mesaj pentru comunitatea Startarium

Ați făcut o treaba senzațională, atât în ceea ce privește organizarea, cât și în confortul pe care l-ați adus pentru noi, participanții. Felicitări și mulțumim!

Poți revedea pitch-ul susținut de Radu Bălăceanu pentru LifeBox aici:

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail